Skład Zarządu

R.O.D. "Kaprys"

Podczas Walnego Zebrania Sprawozdawczo–Wyborczego ustalono następujący skład organów R.O.D. „Kaprys” w Zabrzu:

Zarząd R.O.D. „Kaprys”

  1. Prezes – Woźniak Janina
  2. Wiceprezes – Stachera Stanisław
  3. Skarbnik – Czuchraj Janina
  4. Sekretarz – Grabowy Irena
  5. Członek – Żak Teresa
  6. Członek – Lis Piotr
  7. Członek – Pagel Mieczysław
  8. Członek – Galusik Hieronim
  9. Członek – Czepala Krystyna
  10. Członek – Klimkiewicz Mariusz
  11. Członek – Joachimiak Edward

Komisja Rewizyjna

  1. Przewodnicząca – Dubieńska Halina
  2. Sekretarz – Głuchy Michał
  3. Członek – Bagsik Jerzy

Gospodarz ogrodu

  1. Woźniak Tadeusz

Elektryk ogrodu

  1. Kalamaszek Marek (tel kom. 798-762-933)
Wyjaśnienie pojęć

Co to jest Komisja rewizyjna?

Składa się z 3 – 9 członków. Do kompetencji komisji rewizyjnej należy badanie całokształtu działalności zarządu rodzinnego ogrodu działkowego i poszczególnych komisji problemowych, powołanych przez zarząd oraz składanie odpowiednich wniosków na walnych zebraniach.

Komisja rewizyjna dokonuje badania sprawozdania finansowego i stawia stosowne wnioski na walnym zebraniu członków ogrodu. Komisja rewizyjna co najmniej dwa razy w roku dokonuje kontroli działalności finansowo – gospodarczej i organizacyjnej zarządu.

Czym jest Zarząd Rodzinnego Ogrodu Działkowego?

Składa się z 5 – 11 członków. Do obowiązków zarządu należy:

  1. reprezentowanie interesów ogrodu i jego członków.
  2. współpraca z wyższymi organami Związku, terenowymi organami samorządu i administracji rządowej oraz zakładami pracy.
  3. nadawanie członkostwa Związku i przydzielanie działek oraz prowadzenie rejestru członków danego grodu.
  4. prowadzenie rejestru osób ubiegających się o przydział działek.
  5. utrzymywanie w należytym stanie urządzeń ogrodu stanowiących własność Związku.
  6. zwoływanie walnych zebrań członków Związku danego ogrodu i składanie sprawozdań z działalności organizacyjnej, gospodarczej i finansowej oraz opracowywanie planów pracy, preliminarzy finansowych, jak również innych wniosków wymagających uchwały walnego zebrania.
  7. gospodarowanie funduszami, przeznaczonymi na potrzeby ogrodu w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami i planem finansowym uchwalonym przez walne zebranie członków danego ogrodu.
  8. opracowywanie planów oraz realizacja inwestycji i remontów zgodnie z trybem i zasadami obowiązującymi w Związku.
  9. prowadzenie rachunkowości i sprawozdawczości oraz niezbędnej dokumentacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami finansowymi i instrukcjami Związku.

Prezes rodzinnego ogrodu działkowego reprezentuje jego interesy i kieruje pracami zarządu.

Więcej informacji można znaleźć na stronie głównej PZD – Kliknij Tutaj